تصویر-عوامل-موثر-بر-یادگیری-اسکیت-8584

عوامل موثر بر یادگیری اسکیت

عوامل موثر بر یادگیری اسکیت

عوامل موثر بر یادگیری اسکیت چیست؟ بهترین کلاس اسکیت در تهران کدام است؟ اسکیت غلتکی یکی از بهترین راه ها برای تفریح، بیرون رفتن و فعال ماندن است! در حقیقت، اسکیت سواری می تواند هر گردش یا تعطیلاتی را هیجان انگیزتر کند.

اما عوامل موثر بر یادگیری اسکیت کدامند و چقدر طول می کشد تا یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید؟ برای برخی از افراد یادگیری اصول اولیه، ممکن است فقط یک بعد از ظهر طول بکشد، اما برای برخی دیگر تسلط بر انواع حرکات اسکیت رول یک فرآیند مادام العمر است.

تصویر-عوامل-موثر-بر-یادگیری-اسکیت-8584

چقدر طول می کشد تا یاد بگیریم اسکیت سواری کنیم؟

یادگیری اسکیت فرآیندی است که از فردی به فرد دیگر متفاوت است و می تواند از یک تا 40 ساعت طول بکشد. سن یک عامل کلیدی در منحنی یادگیری شما است، هر چه جوان تر باشید، درک مفاهیم آسان تر است. اما صرف نظر از سن، تعادل و هماهنگی بدن نیز نقش مهمی در سرعت یادگیری شما دارد.

صرف نظر از سن خود، اگر زمان کافی را برای یادگیری را در نظر بگیرید، به احتمال زیاد در آکادمی اسکیت غرب تهران، می توانید در عرض یک ساعت به اصول اولیه تسلط پیدا کنید و پس از تنها چند هفته تمرین به عنوان یک اسکیت باز با تجربه ظاهر شوید.

آموزش اسکیت

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه اسکیت سواری کنید، این به اهداف و تعهد شما بستگی دارد. به طور کلی، 4 تا 10 تکنیک لازم است تا مهارت های اساسی مورد نیاز برای اسکیت بازی را به تنهایی درک کنید. پس از آن مرحله، چارچوب زمانی برای تسلط بر اسکیت غلتکی متغیرتر می شود زیرا پیشرفت به عواملی مانند تعهد و توانایی طبیعی بستگی دارد.

بسته به نوع سطح تسلطی که می خواهید در اسکیت غلتکی به دست آورید، ممکن است برای دستیابی به نتایج دلخواه خود، تکنیک های اضافی لازم باشد. با این حال، مهم نیست که به چه سطح مهارتی می‌خواهید برسید، داشتن چند آموزش برای اصلاح تکنیک و راحت بودن در آموزش اسکیت ضروری است.

بهترین سن برای شروع اسکیت چیست؟

بحث های زیادی در مورد اینکه چه سنی برای شروع یادگیری رول اسکیت مناسب است، وجود دارد. برخی ترجیح می دهند در سه سالگی به فرزندان خود آموزش دهند در حالی که برخی دیگر تا زمانی که تعادل و هماهنگی بهتری داشته باشند بین پنج تا شش سالگی را بهترین سن برای یادگیری می دانند.

با این حال، حقیقت این است که اسکیت روی غلتک را می توان در هر سنی یاد گرفت، حتی اگر در دهه بیست، سی و یا بزرگتر هستید! تا زمانی که تعادل خوبی داشته باشید و رژیم غذایی سالمی داشته باشید، هیچ محدودیتی برای ادامه ورزش وجود ندارد. از مبتدی تا اسکیت بازان باتجربه، یادگیری نحوه اسکیت سواری هرگز تمام نمی شود، حتی وقتی در دهه شصت خود هستید قادر به یادگیری ترفندهای جدید هستید.

بیشتر بخوانید:

آموزش اسکیت به کودکان

معرفی انواع اسکیت

آیا یادگیری اسکیت سخت است؟

معلوم شد که پاسخ هم بله و هم خیر است. در ابتدا دشوار خواهد بود، زیرا هر کسی که شروع به یادگیری یک مهارت جدید می کند می تواند آن را تأیید کند. اما مانند هر فعالیت دیگری که به مهارت بدنی نیاز دارد، تسلط بر اسکیت روی غلتک نیازمند تمرین و کار سخت است.

از عوامل موثر بر یادگیری اسکیت ، تعادل بدن است. عدم تعادل حتی یک اسکیت باز باتجربه را از مسیر خارج می کند، بنابراین لازم است قبل از شروع به حرکت رو به جلو به تعادل مناسب دست یابید.

همچنین مهم است که مربی اسکیت خود را به درستی انتخاب کنید،  تا اصول اولیه را آموزش دهد و شخصاً با شما تمرین کند. در آکادمی اسکیت حسن قراگوزلو شما می توانید با کمک بهترین مربی اسکیت آموزش ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *