تصویر-آکادمی-اسکیت-غرب-تهران-8555

آکادمی اسکیت غرب تهران

فهرست مطالب

آکادمی اسکیت غرب تهران

آیا شما هم به دنبال آکادمی اسکیت غرب تهران هستید؟ خیلی از افراد در غرب تهران به دنبال آکادمی اسکیت هستند، اما بهترین آکادمی اسکیت غرب تهران کدام است؟ با ما همراه باشید تا بهترین آکادمی اسکیت را به شما معرفی کنیم.

هدف آکادمی اسکیت قراگوزلو این است که با بالاترین کیفیت فرصت های آموزشی اسکیت بازی را برای افراد در غرب تهران داشته باشد.

آکادمی اسکیت قراگوزلو در این زمینه تجربه بسیاری داشته است  و توسط انجمن اسکیت بازان حرفه ای به دلیل کیفیت کادر مربیگری خود به عنوان یک مرکز عالی اسکیت شناخته شده است.

مطالب بیشتر :

تاثیر اسکیت بر روی رشد و قد کودکان

انتخاب مربی اسکیت

آموزش اسکیت یک فرایند ترکیبی از تئوری و عمل است. در زیر، فرایندی کلی برای آموزش اسکیت آورده شده است:

۱. آشنایی با وسایل اسکیت: ابتدا با وسایل اسکیت مانند صفحه‌ها، دسته‌ها، دستکش‌ها و میله‌های ترمز آشنا شوید. همچنین اطمینان حاصل کنید که وسایل اسکیت قراردادنی را به درستی روی پاها نصب کنید.

۲. تمرین و تقویت تعادل: به استفاده از وسایل اسکیت بر روی سطح صاف و محکم بپردازید و تلاش کنید برای حفظ تعادل. از حرکت روان و ثابت بر روی وسایل اسکیت اطمینان حاصل کنید.

۳. یادگیری تکنیک پیاده روی بر روی اسکیت: کم کم می‌توانید تکنیک‌های پیاده روی مختلف را بر روی اسکیت یاد بگیرید، مانند حرکت پیاده روی مستقیم، خم شدن برای تغییر جهت و ترمز کردن.

۴. یادگیری تکنیک‌های حرکات پیشرفته: پس از کسب تجربه کافی در پیاده روی، می‌توانید به یادگیری تکنیک‌های حرکات پیشرفته مانند انجام انحرافات، انجام انگشت نمایی و انجام اسلایدها پرداخته و مهارت خود را در این حرکات بالا ببرید.

۵. ایمنی و استفاده از وسایل حفاظتی: همیشه اطمینان حاصل کنید که از وسایل حفاظتی مانند کلاه، دستکش‌ها و قوانین ایمنی استفاده می‌کنید. همچنین از پوشیدن لباس‌های مناسب و محافظت از خود در برابر آسیب‌های ناگهانی مطمئن شوید.

۶. تمرین و تکرار: برای بهبود مهارت‌های خود در اسکیت، تمرین و تکرار بسیار مهم است. اسکیت کردن را به مرحله خود دادید و تمرینات مداوم برای ثبت و بهبود مهارت‌هایتان ادامه دهید.

۷. شرکت در دوره‌های آموزشی: برای بهترین یادگیری می‌توانید در دوره‌های آموزشی اسکیت شرکت کنید. در این دوره‌ها، مربیان حرفه‌ای می‌توانند به شما راهنمایی کنند و تکنیک‌های پیشرفته‌تر را به شما آموزش دهند.

مهمترین چیز در آموزش اسکیت، صبر و استمرار است. اسکیت کردن یک مهارت حرکتی است که نیاز به تمرینات مکرر دارد تا بتوانید مهارت و اعتماد به نفس خود را در آن بهبود ببخشید.

تصویر-آکادمی-اسکیت-غرب-تهران-8555

آیا اسکیت سواری می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

بله، اسکیت غلتکی می تواند راه موثری برای کاهش وزن باشد. اسکیت غلتکی می تواند به سوزاندن بین 300 تا 600 کالری در ساعت کمک کند. میزان کالری سوزانده شده به وزن و میزان شدت شما بستگی دارد. با اسکیت روی غلتک به مدت یک ساعت در روز و پیروی از یک رژیم غذایی سالم، می توانید به کمبود کالری و کاهش وزن بالقوه دست پیدا کنید.با این حال، در حالی که اسکیت روی غلتک می تواند راهی موثر برای کاهش وزن باشد، راه حل جادویی نیست.

برای کاهش وزن، باید با سوزاندن کالری بیشتری نسبت به مصرف کالری از طریق یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم، کسری کالری ایجاد کنید. اسکیت روی غلتک می تواند یک راه سرگرم کننده و موثر برای سوزاندن کالری و کاهش وزن باشد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه باید با یک سبک زندگی سالم ترکیب شود.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین سن یادگیری اسکیت به این لینک بروید.

فواید اسکیت

اسکیت تناسب اندام را همراه با تمرین برای عضلات و تعادل، ورزشی فراهم می کند، به همین دلیل مزیت آن ها را بررسی می کنیم.  

فعال کردن عضلات

اسکیت به عنوان یک فعالیت پویا، به شما امکان می دهد تناسب اندام خود را حفظ کنید. در این فعالیت لازم است که باسن، ران ها، ساق پا و شکم شما به طور مداوم کار کنند. اسکیت برای عضله سازی در سراسر بدن و تقویت بدن ایده آل است.

سوزاندن چربی

با انجام یک ساعت اسکیت غرب تهران، حدود 500 کالری سوزانده می شود. بنابراین اسکیت به خلاص شدن از شر چربی ها و تسریع کاهش وزن کمک می کند.

اسکیت برای لاغری

‌از آنجایی که اسکیت یک ورزش استقامتی است، کل سیستم قلبی عروقی شما را تحریک می کند، ماهیچه قلب را توسعه می دهد و جریان خون را بهبود می بخشد. اگر به طور منظم انجام شود، استقامت و ضربان قلب شما را بهبود می بخشد

به بهبود تعادل کمک می کند

به عنوان یک ورزش ، اسکیت حس تعادل، انعطاف پذیری و کنترل های  شما را توسعه می دهد.

قبل از اینکه لذت سر خوردن در مسیرهای دوچرخه سواری یا در شهر را تجربه کنید، اصول اولیه این ورزش را باید آموزش ببینید، شما لازم است برای یادگیری بهترین آکادمی اسکیت را انتخاب کنید.

تقویت ذهنی

به محض اینکه اسکیت های خود را روی پاهای خود قرار دادید و در حال سر خوردن هستید، بلافاصله احساس بهتری خواهید داشت. اسکیت به شما کمک می کند، استرس ایجاد شده در طول روز را از خود دور کنید، و با لذت بردن از احساس آزادی، هرگونه فشار را از بین ببرید.

یک فعالیت متنوع

از آنجا که ورزش اسکیت آسان و مقرون به صرفه است، می تواند به عنوان یک سرگرمی یا حتی به عنوان یک فعالیت باشگاهی انجام شود.

ورزشی برای همه

اسکیت برای همه آزاد است: کودکان و بزرگسالان، مردان و زنان، و ورزشکاران با تجربه و تازه کار. شما می توانید اسکیت خود را متناسب با توانایی های خود تطبیق دهید. این یک فعالیت عالی برای تفریح ​​با خانواده یا دوستان است.

پیوند اجتماعی

اگرچه اسکیت یک ورزش انفرادی است، اما اغلب در یک گروه انجام می شود که پیوندهای اجتماعی ایجاد می کند و به شما کمک می کند با افرادی آشنا شوید که اشتیاق مشابهی دارند.

در نهایت باید گفت، اسکیت فواید زیادی برای سلامتی و تناسب اندام دارد تا شما را خوش فرم و همراه با احساس عالی نگه دارد.

در فصل زمستان نیز، پیست‌های محلی زیادی برای اسکیت وجود دارد تا بتوانید در ماه‌های سرد سالم و تندرست بمانید. این یک راه سرگرم کننده برای ورزش، کاهش استرس، افزایش قدرت و داشتن اوقاتی خوب است! اگر شما هم در محدوده غرب تهران به دنبال یک آکادمی اسکیت خوب هستید همین حالا با آکادمی اسکیت حسن قراگوزلو تماس بگیرید.

سن یادگیری اسکیت

ابتدا، قبل از انتخاب بهترین کلاس اسکیت در تهران، مطمئن شوید که آیا کودک به اسکیت بازی علاقه دارد یا خیر. متاسفانه، اشتباه رایجی که این روزها اکثر والدین انجام می دهند این است که رویاهای خود را به فرزندانشان تحمیل می کنند. توصیه صمیمانه آکادمی اسکیت حسن قراگوزلو، این است که لطفاً این کار را انجام ندهید، زیرا هر کاری که بدون علاقه انجام شود هرگز به موفقیت منجر نمی شود، بعلاوه باعث می شود بچه ها از آن فعالیت خاص متنفر شوند، صرفاً به این دلیل که مجبور شده اند آن را بر خلاف خودشان انجام دهند.

در حالت ایده آل، پیشنهاد می شود 3- 4 سالگی سن مناسبی برای شروع اسکیت است. اگر کودک علاقه ای داشته باشد و بتواند دستورالعمل ها را دنبال کند، می تواند ورزش را شروع کند، اما برای یک بچه متوسط ​​4-3 ساله این موضوع صادق است!

چگونه به عقب اسکیت کنید

هنگامی که به جلو اسکیت می‌زنید، با قرار دادن پاها به شکل v و اعمال فشار به پاشنه‌های خود، خود را به حرکت در می‌آورید. برای اسکیت کردن به سمت عقب، پاهای خود را به شکل v معکوس قرار دهید، این بار انگشتان پا را کنار هم نگه دارید و پاشنه های خود را از هم جدا کنید. در حالت چمباتمه بمانید و با بلند شدن پای دیگر به انگشت پای راست خود فشار وارد کنید، سپس پای چپ خود را رها کنید و با بلند شدن پای راست به انگشت پای چپ خود فشار وارد کنید.

از آنجایی که نمی توانید پشت سر خود را ببینید و مجبور می شوید هر از چند گاهی به اطراف بچرخید و نگاه کنید، ممکن است حفظ تعادل خود در حالی که به سمت عقب اسکیت می کنید دشوارتر باشد. به آرامی شروع کنید و بفهمید که چگونه بدن خود را بچرخانید تا بدون افتادن به پشت سر خود نگاه کند. از خم شدن به عقب خودداری کنید، زیرا این یک دلیل رایج زمین خوردن افراد است.

این نیاز به تمرین دارد، اما در نهایت شما قادر خواهید بود به سمت عقب حرکت کنید. حرکاتی را که با اسکیت های خود انجام می دهید طولانی کنید و قبل از اینکه اسکیت دیگری را زمین بگذارید، مدتی روی یکی غلت زدن را تمرین کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از نکات نگهداری از اسکیت به این لینک بروید.

هزینه ثبت نام در آکادمی اسکیت غرب تهران بر چه مبنایی تعیین می شود؟

قیمت کلاس اسکیت در تهران به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. برخی از عوامل ممکن عبارتند از:

  1. مدت زمان دوره: هزینه ثبت نام معمولاً بر اساس مدت زمان دوره‌های آموزشی محاسبه می‌شود. دوره‌های کوتاه‌تر معمولاً هزینه کمتری نسبت به دوره‌های بلند‌مدت دارند.

  2. سطح آموزش: هزینه ثبت نام می‌تواند بر اساس سطح آموزش شما متغیر باشد. معمولاً دوره‌های مبتدی که نیاز به آموزش از صفر دارند هزینه بیشتری نسبت به دوره‌های پیشرفته دارند.

  3. تعداد جلسات و وقت‌های آموزشی: هزینه ثبت نام ممکن است بر اساس تعداد جلسات و وقت‌های آموزشی در هر هفته محاسبه شود. دوره‌هایی که بیشترین ساعات آموزش را در بر دارند هزینه بیشتری دارند.

  4. تجهیزات و تسهیلات فراهم شده: اگر آکادمی اسکیت تسهیلات و تجهیزات عالی مانند پیست‌های خوب، صفحات اسکیت اصلی و تجهیزات امنیتی فراهم کرده باشد، هزینه بیشتری ممکن است دریافت کند.

  5. شهرت و محبوبیت آکادمی اسکیت: آکادمی‌های اسکیت محبوب‌تر و معروف‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. این به دلیل اعتبار بالا و ضمانت کیفیت آموزش می‌باشد.

در نهایت، مهم است که قبل از ثبت نام در آکادمی اسکیت، با آن‌ها تماس بگیرید و درباره جزئیات هزینه‌ها و خدمات ارائه شده صحبت کنید.

ویژگی های آکادمی اسکیت قراگوزلو(آکادمی اسکیت غرب تهران)

مشاور، استعدادیابی و تعیین سطح قبل از ثبت نام

همکاری با تیم مربیان مجرب با مدارک بین المللی فدراسیون

 بهره مندی از 7 پیست اسکیت اختصاصی سر پوشیده و رو باز در سراسر شهر تهران.

عرضه کفش اسکیت و تجهیزات جانبی استاندارد اعم از کلاه، مچ بند و زانو بند با قیمت مناسب.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *