تصویر-معرفی-انواع-اسکیت-9856

معرفی انواع اسکیت

فهرست مطالب

معرفی انواع اسکیت

آیا شما هم تصمیم به خرید اسکیت دارید، اما نمی توانید بهترین نوع آن را برای خود تهیه کنید؟ انواع اسکیت برای چه منظوری تهیه می شوند؟ معرفی انواع اسکیت می تواند در این انتخاب به شما کمک کنید؟

کدام نوع اسکیت را انتخاب کنم؟

انتخاب اسکیت شما بستگی به این دارد که می خواهید از آنها برای چه استفاده کنید. یک نمای کلی از انواع مختلف (تیغه های غلتکی تناسب اندام، اسکیت های غلتکی، سرعتی، تهاجمی، اسکیت های آزاد و اسکیت های دربی) دریافت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و بتوانید، برای مدت طولانی از آن لذت ببرید.

در معرفی انواع اسکیت باید گفت، انواع مختلف اسکیت ها همگی برای هدف خاصی طراحی شده اند. برخی از آنها برای اسکیت معمولی مناسب هستند، جایی که ورزش کردن یا صرفاً داشتن یک سواری خنک رویداد اصلی است (مانند تیغه های غلتکی تناسب اندام و اسکیت های غلتکی). برخی دیگر برای استفاده ویا رقابت با تجربه تر طراحی شده اند (مانند سرعت، تهاجمی، اسکیت آزاد و دربی). در این مطلب، آکادمی اسکیت قراگوزلو به معرفی انواع اسکیت می پردازد، با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط در مطلب معرفی انواع اسکیت:

تاثیر اسکیت بر روی رشد و قد کودکان

انتخاب مربی اسکیت

تصویر-معرفی-انواع-اسکیت-9856

اسکیت غلتکی درون خطی

اسکیت غلتکی درون خطی برای تمرینات و سواری های دنج مناسب هستند. ویژگی آنها این است که پوشیدن آنها بسیار راحت و قابل تنفس هستند و آنها را برای سفرهای کوتاه و طولانی بهینه می کند. با اسکیت های تناسب اندام، ورزش و تفریح ​​را در یک جا ترکیب می کنید، و علاوه بر این، آنها برای همه سنین مناسب هستند. آنها در رنگ ها و طرح های زیادی وجود دارند.

اسکیت کفشی مدل چهارچرخ

برخی از اسکیت های غلتکی برای رقص و حرکات نمایشی مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر برای ورزش، حمل و نقل و سواری طولانی تر مناسب هستند. اسکیت های چهارچرخ با چهار چرخ به صورت جفت، ظاهری کلاسیک دارند و به دلیل داشتن صفحه پایه پهن تر، احساس ثبات بیشتری نسبت به تیغه های غلتکی خواهید داشت. اسکیت کفشی مدل چهارچرخ در طرح‌ها و نسخه‌های بسیاری عرضه می‌شوند که برخی از خاطرات خوب قدیمی را برای بزرگسالانی که آنها را از دوران کودکی خود به یاد می‌آورند، زنده می‌کند. آنها برای تمام سنین مناسب هستند.

اسکیت های سرعت

اسکیت های سرعت برای سوارکاران باتجربه ای که به دنبال سرعت بالا هستند مناسب است. اگر معمولاً به صورت تیمی اسکیت می‌زنید یا در مسابقات شرکت می‌کنید این اسکیت برای شما مناسب است. اسکیت سرعت بر این اساس طراحی شده اند تا بهترین زمان را برای شما به ارمغان بیاورند.

اسکیت اینلاین

آیا می خواهید شیرین کاری و رمپ انجام دهید، پس به دنبال اسکیت های خطی تهاجمی هستید؟ آنها برای پارک های اسکیت و اسکیت خیابانی در نظر گرفته شده اند. اسکیت اینلاین برای سوارکاران باتجربه مناسب هستند.

اسکیت های شهری و خیابانی

اگر می خواهید اسکیت شهری انجام دهید، باید اسکیت آزاد را انتخاب کنید. آنها به طور خاص برای کنترل پیچ های تند ارائه شده به شما در محیط های شهری ساخته شده اند. آنها بسیار قابل مانور هستند و معمولاً مجهز به ترمز نیستند. از اسکیت های آزاد نیز برای انجام بدلکاری در محیط های شهری استفاده می شود. آنها برای سواران با تجربه تر مناسب هستند. علاوه بر این، اگر وزن شما بالای 100 کیلوگرم است و می‌خواهید برای اهداف ورزشی یا صرفاً برای سرگرمی اسکیت کنید، باید اسکیت آزاد را به جای اسکیت تناسب اندام انتخاب کنید.

اسکیت های رولر دربی

در معرفی انواع اسکیت باید گفت، اسکیت های رولر دربی به طور خاص برای دربی غلتکی در نظر گرفته شده اند که یک ورزش گروهی داخل سالن است. اسکیت های دربی خوب، قابل مانور هستند تا بتوانید چرخش های تند انجام دهید و با چابکی حرکت کنید. علاوه بر این، دربی غلتکی با لباس های رنگارنگی که بازیکنان می پوشند مشخص می شود.

شما می توانید برای خرید بهترین نوع اسکیت و  آموزش اسکیت همین حالا با آکادمی اسکیت قراگوزلو( آکادمی اسکیت غرب تهران) تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *