تصویر-بهترین-کلاس-اسکیت-در-تهران-6743

بهترین کلاس اسکیت در تهران

بهترین کلاس اسکیت در تهران

بهترین کلاس اسکیت در تهران در کجا برگزار می شود؟ آیا به دنبال بهترین کلاس اسکیت در تهران هستید؟ از سطوح مبتدی تا پیشرفته اسکیت، کلاس های یادگیری اسکیت حسن قراگوزلو، یک محیط یادگیری گروهی را ارائه می دهد که در آن تعامل سالم با همتایان فضای سرگرم کننده ای را برای اسکیت بازها فراهم می کند تا مهارت های خود را ارتقا دهند.

کلاس ها بر اساس سن و یا توانایی گروه بندی می شوند و با یک مربی حرفه ای دارای گواهی معتبر تشکیل می شوند.

فواید اسکیت

اسکیت‌سواری یک ورزش سرگرم‌کننده و فعالیت سریع و متحرک است که فواید بسیاری به همراه دارد.

 اسکیت‌سواری برای کل بدن کمک کننده است. تمرین با اسکیت باعث تقویت عضلات پا، بازو، شکم و پشت می‌شود. به‌ویژه عضلات قوس پا، ران و … در حین اسکیت‌سواری کار می‌کنند و بهبود می‌یابند.

 اسکیت‌سواری نیازمند تعادل و هماهنگی بدنی است. در طول اسکیت‌سواری، باید توانایی حفظ تعادل را داشته باشید و به خوبی با تغییر وزن و حرکت بدن هماهنگ شوید. این باعث تقویت تعادل و هماهنگی شما می‌شود.

اسکیت‌سواری یک ورزش هوازی است که به قلب و عروق شما فشار می‌آورد و سبب افزایش ضربان قلب و بهبود عملکرد سیستم قلبی-عروقی می‌شود. این باعث بهبود تدریجی قدرت قلبی و بیشتر شدن تحمل شما در مقابل نیازهای جسمانی می‌شود.

 اسکیت‌سواری فعالیتی است که زیادی انرژی مصرف می‌کند. با خط بودن، در حالی که تمام بدن در حال حرکت است، به سوزاندن چربی و کالری‌های اضافی کمک می‌کند و کمک می‌کند به کاهش وزن و تناسب اندام.

همچنین، برای لذت بردن بهتر از اسکیت‌سواری و جلوگیری از آسیب دیدن، باید از تجهیزات محافظ مانند کاسکت، دستکش استفاده کرد.

شما می توانید جهت اطلاع از آموزش اسکیت از مبتدی تا پیشرفته  به این لینک بروید.

تصویر-بهترین-کلاس-اسکیت-در-تهران-6743

توضیحات کلاس آموزش اسکیت

تسلط بر اسکیت در هر سطحی می‌تواند از 10 تا 30 هفته طول بکشد، بسته به اینکه یک اسکیت ‌باز چند بار بین کلاس‌ها تمرین می‌کند، نرخ پیشرفت فردی براساس دانش‌آموز متفاوت است. شما می توانید در آکادمی اسکیت ما با مربی کلاس خود در مورد هر نظر یا سوالی در طول جلسه کلاس خود صحبت کنید.

کلاس بزرگسالان برای اسکیت بازان بزرگسال مبتدی تا سطح متوسط ​​رده سنی بالای 18 سال طراحی شده است. مربیان با اسکیت بازان در گروه های کوچک در کلاس کار می کنند تا مهارت های جدید را آموزش دهند و همچنین مهارت هایی را که قبلاً آموخته اند را کامل کنند.

آموزش اسکیت برای مبتدیان

آموزش اسکیت برای مبتدیان برای کودکان 3 تا 5 ساله طراحی شده است. متخصصان ما بر آموزش مهارت ها در یک محیط سرگرم کننده و بازی محور تمرکز می کنند. اسکیت بازها روش صحیح افتادن، برخاستن، راهپیمایی در سراسر پیست را یاد خواهند گرفت. پیش نیاز برای آموزش اسکیت به کودکان این است که، باید بتوانند دستورالعمل ها را دنبال کنند.

شما می توانید جهت اطلاع از پیست اسکیت غرب تهران به این صفحه بروید.

آموزش اسکیت در سطح پیشرفته

این نوع اسکیت، طراحی شده برای کودکان 3 تا 5 ساله که سطوح 1 و 2 را در کلاس های گروهی کامل کرده اند.

تصویر-بهترین-کلاس-اسکیت-در-تهران-9332

ویژگی های بهترین کلاس اسکیت در تهران

آکادمی اسکیت غرب تهران (قراگوزلو)  برای پاسخگویی به نیازهای اسکیت بازان تفریحی و رقابتی طراحی شده است. برنامه درسی اسکیت بازان را از زمانی که درس را شروع می کنند تا زمانی که به اهداف خود می رسند مشتاق یادگیری نگه می دارد. کادر مربیگری با استعداد و متنوع ما می توانند محیط آموزشی سرگرم کننده و امنی را برای اسکیت بازان فراهم کنند که محیطی هدفمند را در تمام سطوح اسکیت تشویق می کند.

آکادمی اسکیت  حسن قراگوزلو کلاس های متنوعی از کلاس های فنی تا کلاس های تخصصی ارائه می دهد. کلاس های فنی ما شامل مهارت های اساسی است که برای اسکیت باز لازم است تا بتواند با موفقیت در ورزش اسکیت، حرکت کنند. اسکیت بازان دانشی در مورد این ورزش به دست خواهند آورد و آنها را قادر می سازد تا به حوزه های تخصصی تر اسکیت بروند. کلاس های تخصصی ما شامل کلاس هایی است که به طور خاص برای پرش، چرخش، حرکت پا، لبه ها و موارد دیگر طراحی شده اند!

چه زمانی می توانم به عنوان یک اسکیت باز مبتدی به عقب اسکیت کنم؟

اگر یک اسکیت باز جدید هستید، بهتر است صبر کنید تا کمی اعتماد به نفس و کنترل را به دست آورید، قبل از اینکه بخواهید به عقب اسکیت کنید. قبل از اینکه اسکیت رو به عقب را، امتحان کنید، مطمئن شوید که می توانید با موفقیت روی یک پا تعادل داشته باشید، در اطراف موانع مانور دهید، و بدون احساس ناپایداری بپیچید.

به طور کلی، می توانید در چند ماه اول آموزش اسکیت، بر این مهارت مسلط شوید.

برای مبتدیان، لازم است قبل از رفتن به ترفندهای پیشرفته، آهسته شروع کنند و روی تسلط بر تکنیک های اولیه تمرکز کنند. با پیشرفت، زمان و شدت تمرین خود را به تدریج افزایش دهید تا از آسیب و فرسودگی جلوگیری کنید.

به یاد داشته باشید که تلاش مداوم و صبر، کلید توسعه هر مهارت جدید است. با پشتکار و تمرین کافی، در کمترین زمان با اطمینان در پیست موفق خواهید بود!

سن مناسب برای بچه برای شروع اسکیت چیست؟

اگر کودک شما می تواند راحت راه برود و بدود، می توانید با اسکیت شروع کنید. ما به طور کلی 3.5 سال و بالاتر را پیشنهاد می کنیم زیرا بچه ها در آن سن بیشتر از دستورالعمل ها استقبال می کنند. لطفاً به خاطر داشته باشید، برخی از بچه ها ممکن است در کل جلسه اسکیت نکنند و اشکالی ندارد که به آنها اجازه دهید وقت خود را صرف کنند تا با مربیان و محیط سازگار شوند.

بیشتر بخوانید در مطلب بهترین کلاس اسکیت در تهران :

نکات نگهداری از اسکیت

معرفی انواع اسکیت

 

تفاوت اسکیت هارد و سافت

انتخاب یک جفت اسکیت مناسب برای اسکیت بازان و بچه های مبتدی بسیار مهم است، زیرا پایه و اساس تجربه اسکیت بازی آنها را تنظیم می کند.

اگر به دنبال ثبات و پشتیبانی هستید، اسکیت های پوسته سخت عالی هستند. پوسته بیرونی سفت و سخت محافظت قابل اعتمادی از پا و مچ پا ایجاد می کند. این طراحی تعادل و اعتماد به نفس بیشتری را برای کسانی که به تازگی سفر اسکیت خود را شروع کرده اند، ارائه می دهد.

یکی از مزایای قابل توجه اسکیت های داخلی پلاستیکی، گزینه های سفارشی سازی موجود است. سگک ها را می توان برای احساس راحتی تنظیم کرد و راحتی و کنترل را افزایش داد. اسکیت های پلاستیکی با دوام و توانایی خود در مقاومت در برابر چالش های یادگیری، همراهان قابل اعتمادی برای مبتدیان هستند.

اسکیت های پوسته نرم به دلیل راحتی استثنایی و مناسب بودن برای رشد پا، انتخابی عالی برای کودکان هستند. نمای بیرونی نرم این اسکیت ها تناسب قابل انعطاف و بخشنده ای را فراهم می کند و به اسکیت بازان جوان اجازه می دهد آزادانه و راحت حرکت کنند. طراحی سبک وزن اسکیت‌های پوسته نرم، خستگی را در جلسات طولانی اسکیت کاهش می‌دهد و به بچه‌ها این امکان را می‌دهد تا برای مدت طولانی بدون ناراحتی از زمان خود روی چرخ‌ها لذت ببرند.

شما می توانید جهت اطلاع از  فواید اسکیت سواری همین حالا به این لینک بروید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *