تصویر-کلاس-اسکیت-کودکان-در-غرب-تهران-8675

کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران

کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران

کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران کدام است؟ آیا به دنبال بهترین کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران هستید؟ کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران مناسب برای چه سنی از کودکان است؟ برای اطلاع از پاسخ این سوالات تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

کلاس اسکیت کودکان، ایده آل برای کودکان دبستانی است.  این برنامه برای کسانی است که می توانند بدون کمک به جلو اسکیت کنند، سرعت خود را کنترل کنند و می خواهند چیزهای بیشتری مانند عقب رفتن، انتقال، پریدن و رقصیدن را بیاموزند، می باشد.  هر اصطلاح بر مجموعه مهارت های مختلفی تمرکز دارد. در نیمه راه، اسکیت بازان شروع به یادگیری یک برنامه رقص خواهند کرد که و گاها در آخرین کلاس آکادمی اسکیت قراگوزلو، که یک کلاس نمایشی است، اجرا می شود، از دوستان و خانواده برای شرکت در کلاس نمایشی دعوت می شود.

این یک فرصت عالی برای اسکیت بازان است تا مهارت های جدید و تلاش هایی را که در طول دوره انجام داده اند به نمایش بگذارند.

اگر کودک شما هنوز متزلزل است یا اعتماد به نفس کافی در آموزش اسکیت ندارد، کلاس مبتدیان برای او مناسب تر است. در کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران، استفاده از وسایل حفاظتی (زانوبند، محافظ مچ و کلاه ایمنی) اجباری است.

تصویر-کلاس-اسکیت-کودکان-در-غرب-تهران-8675

دلایلی که کودک شما باید اسکیت را زود شروع کند!

کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران، برای همه سنین فوایدی دارد، اما آیا می‌دانستید بچه‌هایی که اسکیت را در سنین پایین شروع می‌کنند، سریع‌تر یاد می‌گیرند؟ در اینجا برخی از بهترین دلایلی وجود دارد که باید فرزند خود را برای کلاس های اسکیت یخ ثبت نام کنید:

ایمنی اسکیت

یکی از واضح ترین دلایل برای شروع آموزش اسکیت ، یادگیری ایمنی اسکیت است. اسکیت در فضای باز است، و با دانستن اینکه فرزندتان روش صحیح زمین خوردن، بلند شدن با اسکیت را می داند، احساس بهتری خواهید داشت.

درس های زندگی

عزم، عزت نفس و موارد دیگر. درس هایی که بچه ها در اسکیت می آموزند، درس هایی است که برای زندگی یاد می گیرند. آکادمی اسکیت در غرب تهران به بچه‌ها، یادگیری استقامت و تمرکز تحت فشار و اعتماد به نفس ایجاد می کند.

ورزش و زندگی

یکی از بهترین قسمت های اسکیت این است که می توان آن را در تمام سنین انجام داد. بچه ها مجبور نیستند وقتی بزرگ شدند اسکیت را متوقف کنند، در واقع، آنها می توانند خیلی بیشتر انجام دهند! از مربیگری لیگ گرفته تا شرکت در مسابقات اسکیت بزرگسالان، اسکیت واقعا یک ورزش مادام العمر است.

یک فعالیت در تمام آب و هوا

اسکیت بهترین فعالیت تابستانی و زمستانی است! از آنجا که پیست های سرپوشیده و روباز در سراسر دنیا وجود دارند، کودک شما می تواند در تمام فصول سال این ورزش را ادامه دهد.

سالم بمانید

اسکیت ورزش عالی است! استقامت ایجاد می کند، به رشد توده عضلانی کمک می کند و تضمین می کند که کودکان سالم و تناسب اندام می مانند و در عین حال به آنها آموزش می دهد که برای فعالیت بدنی ارزش قائل شوند.

شما می توانید جهت اطلاع از اسکیت غلتکی به این لینک بروید. 

انواع رولر اسکیت

انواع مختلفی از اسکیت های غلتکی موجود است، مانند اسکیت های مبتدی، تفریحی، پیشرفته، هنری یا ورزشی. اینکه چه چیزی باید انتخاب شود بستگی به توانایی و اهداف افراد در اسکیت دارد.

اسکیت های چهارگانه

اسکیت های چهارچرخ، دارای چهار چرخ هستند و اسکیت غلتکی سنتی نیز نامیده می شوند. آنها برای کسانی که می خواهند اسکیت سواری را یاد بگیرند، ترفندهای اسکیت را انجام دهند، دربی غلتکی بازی کنند، در خارج از خانه اسکیت بزنند یا فقط برای تفریح ​​اسکیت سواری کنند، مناسب هستند.

دربی و اسکیت سرعت

وقتی مردم به اسکیت سرعت فکر می کنند، بسیاری اسکیت های درون خطی را تصور می کنند، با این حال اسکیت چهارگانه سرعت بسیار محبوب است.

طراحی این اسکیت امکان مانور بسیار زیادی را فراهم می کند و صفحات سبک وزن باعث کاهش خستگی در مسافت های طولانی می شود. از اسکیت های سرعت برای اسکیت دور، تایم تریل، دوی سرعت، رله و ماراتن استفاده می شود.

اسکیت های دربی یک انتخاب بسیار محبوب هستند که دارای یک چکمه نرم برای استفاده در فضای داخلی هستند.

اسکیت های هنری

اسکیت‌های چهارگانه هنری معمولاً از چرم با پاشنه بلند ساخته می‌شوند و برای رقص طراحی شده‌اند. اسکیت غلتکی هنری شبیه به اسکیت بازی است اما رقبا به جای اسکیت روی یخ از اسکیت غلتکی استفاده می کنند. آنها به یک صفحه قوی نیاز دارند زیرا نیاز به مقاومت در برابر شوک ناشی از پرش و فرود دارد.

چرا آکادمی اسکیت قراگوزلو را انتخاب کنید؟

روش جامع ما همه چیز را از اصول اولیه تا مهارت های پیشرفته اسکیت آموزش می دهد. اسکیت بازها می توانند در کلاس ها در هر جایی شرکت کنند و همان عناصر را از یک برنامه درسی استاندارد یاد بگیرند. این سیستم موفقی است که بسیاری از اعضای تیم جهانی و المپیک از آنجا شروع کردند.

چه چیزی ما را متمایز می کند؟

دستورالعمل از مربیان سازگار که از یک برنامه درسی استاندارد پیروی می کنند که بر اساس پیشرفت مهارت های جامد و سرگرم کننده است.

بیمه حوادث ورزشی ثانویه

ارتباطات ایمیلی با رویدادهای آینده و اطلاعات آموزشی

فرصتی برای شرکت در کلاس ها، اجراها، مسابقات و تمامی فعالیت های یادگیری اسکیت در کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *