9852تصویر-لوازم-ایمنی-اسکیت-

لوازم ایمنی اسکیت

فهرست مطالب

لوازم ایمنی اسکیت

لوازم ایمنی اسکیت برای مبتدیان چیست؟ آیا شما هم به دنبال خرید لوازم ایمنی اسکیت هستید؟ برای خرید لوازم ایمنی اسکیت چقدر هزینه لازم است؟ اگر تصمیم گرفتید که ورزش اسکیت را به عنوان سرگرمی و یا ورزش جدید خود انتخاب کنید، چه لوازمی را باید تهیه کنید؟ یادگیری یک سرگرمی جدید می تواند کمی سخت به نظر برسد. شما باید در مورد چیزهایی که برای لذت بردن و ایمن بودن نیاز دارید فکر کنید. آکادمی اسکیت قراگوزلو به شما در انجام تمام مواردی که برای شروع صحیح و ایمن در زمین بازی اسکیت نیاز دارید، کمک می کند!

9852تصویر-لوازم-ایمنی-اسکیت-

چک لیست تجهیزات و لوازم ایمنی اسکیت برای افراد مبتدی :

اسکیت های غلتکی

بدیهی است که برای شروع اسکیت به یک جفت اسکیت قابل اعتماد نیاز دارید!

محافظ مچ دست

محافظ‌های مچ، برای محافظت از مچ شما در صورت افتادن مفید هستند. اسکیت بازان بیشتر به جای افتادن به پشت خود به سمت جلو می افتند، بنابراین مهم است که جلوی بدن خود را محافظت کنید.

زانوبند

همانطور که در حال آموزش اسکیت و یادگیری آن هستید، زمین خوردن را نیز یاد می گیرید، پس بهتر است از زانوهای خود محافظت کنید.

پد آرنج

مانند محافظ مچ دست و زانوبند، پد آرنج به محافظت از آرنج شما در صورت افتادن کمک می کند.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی از دیگر لوازم ایمنی اسکیت است. هنگام آموزش اسکیت، کلاه ایمنی کاملا مورد نیاز است. ممکن است با پوشیدن آن احساس احمقانه کنید، به خصوص اگر تنها فردی هستید که در پیست بازی کلاه ایمنی به سر دارید، اما به ما اعتماد کنید، وقتی در حال یادگیری اسکیت هستید، به هیچ وجه کلاه ایمنی را فراموش نکنید!

جوراب بلند و بالشتکی

جوراب‌های بلند و بالشتک ‌دار می‌توانند به محافظت از پاهای شما در هنگام عادت کردن به کفش های اسکیت کمک کنند.

صبر

یادگیری هر سرگرمی جدید به صبر و شکیبایی بیشتری نیاز دارد! اگر به دنبال پیست اسکیت غرب تهران هستید کافی به این لینک مراجعه کنید، آکادمی اسکیت قراگوزلو می تواند به شما در مدت زمان کوتاهی اسکیت را آموزش دهد تا بتوانید این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنید.

فواید اسکیت

اسکیت یک تمرین عالی برای تمام بدن است و همچنین کارهای زیادی برای ذهن شما انجام می دهد! دلایل زیادی وجود دارد که چرا اسکیت، ورزش ایده آل برای حفظ بدن شما در بهترین حالت است:

با اسکیت می توانید در حین تفریح، ​​سالم بمانید!

با ورزش اسکیت در عین حال که می توانید سالم بمانید، لذت نیز می برید. حرکت با اسکیت، برای ذهن شما بسیار خوب است بنابراین می تواند به حفظ سلامت ذهن شما نیز کمک کند.

شما می توانید برای اطلاع از تاثیر اسکیت بر روی رشد و قد کودکان به این صفحه بروید.

اسکیت به شما کمک می کند تا ماهیچه هایتان را قوی نگه دارید!

همانطور که قبلا نیز گفته شد، اسکیت یک تمرین کامل بدن است. برای تقویت و قوی نگه داشتن عضلات خود، باید یک برنامه تمرینی داشته باشید که بتوانید به طور مداوم به آن پایبند باشید. و نکته جالب آن این است که، اسکیت بازی آنقدر سرگرم کننده است که نمی خواهید یک روز را بدون این ورزش از دست بدهید!

اگر به دنبال آکادمی اسکیت غرب تهران هستید از این صفحه نیز دیدن کنید.

اسکیت روی ماهیچه هایی کار می کند که گاهی اوقات کار کردن با آنها چالش برانگیز است.

اگر در ورزشگاه مهارت فوق العاده ای نداشته باشید، گاهی اوقات پیدا کردن راهی برای کار کردن با برخی عضلات دشوار است. وقت خود را صرف تحقیق در مورد بهترین تمرین وزنه برداری نکنید، فقط اسکیت کنید!

 

خرید لوازم ایمنی اسکیت

برای خرید لوازم ایمنی اسکیت، توجه به نکات زیر را پیشنهاد می شود.

 لوازم ایمنی باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشند تا به خوبی از شما در برابر صدمات محافظت کنند. قبل از خرید، مطالعه نموده و از نظر دیگران درباره کیفیت محصول باخبر شوید.

شما می توانید جهت ثبت نام در بهترین آکادمی آموزش اسکیت در غرب تهران  به این لینک بروید.

 مطمئن شوید که لوازم ایمنی با قد و اندازه جسم شما سازگاری دارند. برای مثال، کاپشن و کیسه مراقبت از زانو باید به خوبی روی بدن تان بنشینند و حرکت را تحت تاثیر قرار ندهند.

مطمئن شوید که لوازم ایمنی جدید و بدون هرگونه آسیب و خرابی است. خریدن لوازم استفاده شده و پوشیده شده به شدت توصیه نمی‌شود، زیرا ممکن است در حالت کاری ناقص باشند و شما را در مواجهه با خطر قرار دهند.

 اطمینان حاصل کنید که لوازم ایمنی شما استانداردهای ایمنی مربوطه را رعایت می‌کنند.  تمام لوازم ایمنی باید دارای قابلیت تنظیم باشند تا بتوانید آن‌ها را مطابق با نیازها و سلایق شخصی خود تنظیم کنید.

 در نهایت، قیمت را نیز در نظر بگیرید. می‌توانید قیمت‌ها را مطالعه کنید و با توجه به بودجه خود لوازم ایمنی اسکیت را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *