تصویر-یادگیری-اصولی-اسکیت-9382

یادگیری اصولی اسکیت

یادگیری اصولی اسکیت

برای یادگیری اصولی اسکیت به چه نکاتی باید توجه کرد؟ اگر به دنبال یادگیری اصولی اسکیت سواری هستید، آکادمی اسکیت قراگوزلو به شما در یادگیری هر چه بهتر اسکیت کمک می کند.

ورزش اسکیت چهارچرخ یا “رولراسکیت” یک ورزش سرگرم‌کننده و فعالیت تفریحی است که با استفاده از اسکیت‌های چهار چرخه انجام می‌شود. این ورزش شامل حرکات پیچ و تاب، انجام حرکات آکروباتیک، مسابقات و چالش‌های مختلف در محیط‌های مختلف می‌شود.

ورزش اسکیت چهارچرخ بیشتر به عنوان یک فعالیت تفریحی بر روی مسیرهای پیاده‌رو یا در پارک‌ها انجام می‌شود. همچنین مردم از این ورزش برای تقویت عضلات پایین بدن و بهبود تعادل و هماهنگی استفاده می‌کنند.

ورزش اسکیت چهارچرخ می تواند یک راه برای سرگرمی و تفریح فعال باشد و می‌تواند به شکلی اجتماعی و فیزیکی سالم برای انسان ها ارائه شود.

اگر به دنبال بهترین آکادمی اسکیت در تهران هستید به این لینک بروید.

اسکیت های غلتکی یا اسکیت های چهارگانه

این اسکیت ها دارای شکل 2 در 2 چرخ هستند و برای رقص، دربی غلتکی و اسکیت عمومی مبتدی عالی هستند. اگر می خواهید اسکیت های درون خطی، تهاجمی یا دیگر انواع اسکیت های غلتکی را بشناسید کافی است به آکادمی اسکیت غرب تهران مراجعه کنید.

به‌عنوان یک قانون کلی، توصیه می‌کنیم هنگام خرید اسکیت‌های غلتکی، یک سایز بزرگ‌تر از سایز کفش معمولی خود خرید کنید، تا مطمئن شوید که انگشتانتان انتهای اسکیت را لمس نمی‌کنند. شما می‌خواهید که در اطراف پا محکم باشد، در حالی که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. اکثر برندها راهنمای اندازه بسیار جامعی دارند، بنابراین فقط به آنها توجه کنید.

نکته بعدی که باید مشخص شود این است که آیا در فضای باز یا سرپوشیده اسکیت بازی می کنید. اگر در فضای سرپوشیده اسکیت می‌کنید، چرخ‌های شما باید طول سنج سخت‌ تری داشته باشند تا به شما اجازه دهند روی سطح سخت پیست دربی یا زمین پیست غلتکی به آرامی سر بخورید. اگر در فضای باز در رینگ‌های اسکیت عمومی، پارک‌های اسکیت یا پیاده‌روهای شهر اسکیت می‌کنید، چرخ‌های نرم ‌تری می‌خواهید. چرخ‌های نرم ‌تر چسبندگی بیشتری به شما می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که شکاف‌ها، سنگ ‌ریزه‌ها و سایر زباله‌های موجود در بیرون را بدون مشکل طی کنید. چرخ‌های نرم‌تر معمولاً برای اسکیت بازان جدید توصیه می‌شود، زیرا در حین توسعه مهارت‌های جدید، آهسته ‌تر هستند.

تصویر-یادگیری-اصولی-اسکیت-9382

یادگیری اصولی اسکیت چگونه است؟

قبل از اینکه اسکیت های خود را ببندید و به پیست اسکیت بروید، ابتدا باید چند نکته در مورد نحوه اسکیت سواری بدانید.

اول، مهم است که جفت اسکیت مناسب را انتخاب کنید. دو نوع اصلی اسکیت وجود دارد، اسکیت اینلاین و اسکیت چهارگانه. اسکیت های درون خطی دارای سه یا چند چرخ در یک ردیف هستند، در حالی که اسکیت های چهارچرخ دارای دو چرخ در کنار هم هستند. اسکیت بازان مبتدی معمولاً تعادل اسکیت های چهارگانه را آسان تر می دانند، اما اسکیت های داخلی سریع تر و قابل مانور بیشتری هستند.

نحوه توقف اسکیت های غلتکی در یادگیری اصولی اسکیت

برای توقف در اسکیت های غلتکی به عنوان یک مبتدی، می توانید از پشت اسکیت خود استفاده کنید. هر روشی را که انتخاب می‌کنید، لطفاً قبل از اینکه در ترافیک یا در مناطق شلوغ اسکیت کنید، مطمئن شوید که با آن بسیار راحت هستید.

ترفند اسکیت غلتکی چیست؟

شما باید بتوانید از پهلو به پهلو خم شوید و وزن خود را بدون افتادن روی یک پا بگذارید. شما همچنین نیاز به هماهنگی و زمان بندی خوبی دارید. بهترین راه برای یادگیری نحوه انجام این کار، تمرین است.

قبل و بعد از هر جلسه آموزش اسکیت در کلاس اسکیت غرب تهران مطمئن شوید که به درستی کشش انجام می دهید و گرم هستید. این کار در کنار افزایش قدرت به شما کمک می کند تا از صدمات جلوگیری کنید.

در آموزش اسکیت مبتدیان جه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

اگر تازه وارد اسکیت غلتکی هستید، مهم است که با پای راست شروع کنید. این بدان معناست که یاد بگیرید چگونه به درستی بند اسکیت خود را ببندید، بایستید و حرکت کنید. با کمی تمرین، در کمترین زمان مانند یک حرفه ای اسکیت خواهید کرد!

در اینجا چند نکته برای اسکیت سواری در اسکیت غلتکی برای مبتدیان آورده شده است:

  1. 1. مطمئن شوید که اسکیت های شما به درستی جا می شوند. اسکیت های غلتکی باید محکم باشند اما نه خیلی سفت. وقتی صاف می ایستید، انگشتان پای شما به سختی باید جلوی اسکیت را لمس کند.
  2. 2. اسکیت های خود را محکم ببندید. این به شما کمک می کند تا از تاول جلوگیری کنید و پاهای خود را از سر خوردن در داخل اسکیت جلوگیری کنید.
  3. 3. زمانی که برای اولین بار شروع می کنید، اسکیت را در یک خط مستقیم تمرین کنید. هنگامی که با آن احساس راحتی کردید، می توانید شروع به چرخیدن و توقف کنید.
  4. 4. برای چرخش کافی است بدن خود را به سمتی که می خواهید بروید خم کنید.
  5. 5. برای توقف، فقط وزن خود را روی پاشنه های خود قرار دهید و انگشتان پا را در زمین فرو کنید.

اگر  شما هم به دنبال یادگیری اصولی اسکیت هستید همین حالا با آکادمی اسکیت حسن قراگوزلو تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *