تصویر-پیست-اسکیت-غرب-تهران-9564

پیست اسکیت غرب تهران

فهرست مطالب

پیست اسکیت غرب تهران

پیست اسکیت غرب تهران کدام است؟ بهترین پیست اسکیت غرب تهران در کدام ناحیه قرار دارد؟آیا شما هم به دنبال آکادمی اسکیت غرب تهران هستید؟با فرا رسیدن فصل تابستان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تقضای زیادی برای آموزش اسکیت و یا تفریح آن هستند. از آنجا که مسافت نقش تعیین کننده در انتخاب آکادمی اسکیت می باشد، ما به معرفی پیشت اسکیت غرب تهران می پردازیم.

آکادمی اسکیت قراگوزلو در غرب تهران

این آکادمی اسکیت دارای 5 پیست اسکیت می باشد که شما می توانید بر اساس محدوه خود مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

پیست شماره 1 در شهران شمالی قرار دارد به آدرس. انتهای شهران شمالی، روبروی آخرین ایستگاه اتوبوس، کوچه مهران، جنب کارواش سرای محله.

پیست شماره 2 در بهاران قرار دارد به آدرس. شهران، بلوار کوهسار، بعد از کلانتری 142، خیابان بهاران، سرای محله بهاران.

این آکادمی توسط استاد حسن قراگوزلو اداره می شود که از سال 1379 در این حوزه فعالیت داشته اند و  مربی بین المللی اسکیت سرعت و پایه هستند که دارای حکم قهرمانی کشور در رشته های اسکیت سرعت و هاکی می باشند.  

تصویر-پیست-اسکیت-غرب-تهران-9564

پیست اسکیت

اسکیت سواری به تجهیزات زیادی نیاز ندارد، اما انجام آن بدون یک وسیله بسیار ابتدایی غیرممکن است. زمانی که تازه شروع به کار می کنید، تصمیم گیری در مورد کدام نوع می تواند سخت باشد. آیا باید اسکیت های چهارگانه یا اینلاین را امتحان کنید؟ در آکادمی اسکیت غرب تهران ما بهترین نوع اسکیت را متناسب با شرایطتتان ارائه می دهیم.

در اسکیت سواری دانستن نحوه ترمز گرفتن با اسکیت های غلتکی ضروری است. ما اصول یادگیری شما را بررسی خواهیم کرد. چه یک اسکیت باز مبتدی یا با تجربه باشید، ما مفیدترین تمرین ها را برای پیشرفت جمع آوری کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

معرفی انواع اسکیت

تاثیر اسکیت بر روی رشد و قد کودکان

 

بهترین سن یادگیری اسکیت

یادگیری سریع رول اسکیت به سطح خاصی از مهارت و هماهنگی نیاز دارد، اما قطعا در هر سنی قابل دستیابی است. به طور کلی، کودکان مهارت طبیعی بیشتری دارند که آنها را قادر می سازد تا مهارت های جدید را به سرعت بدست آورند، بنابراین بسیاری از مردم تصور می کنند که آنها بهترین نامزد برای اسکیت رول سریع هستند. در واقع، کودکان 3 تا 5 ساله می توانند اسکیت سواری را یاد بگیرند. با تمرین کافی، آنها می توانند در عرض چند ماه سریع اسکیت کنند.

اما با گذشت زمان و تمرین، بزرگسالان به راحتی می‌توانند یاد بگیرند که چگونه سریع‌تر روی اسکیت بروند و از افراد جوان‌ تر پیشی بگیرند.

شما می توانید جهت اطلاع از کلاس اسکیت کودکان در غرب تهران به این صفحه بروید.

نکاتی برای شروع اسکیت:

اگر مبتدی هستید، قبل از شروع اسکیت، حتماً آموزش‌های لازم را ببینید.

از تجهیزات ایمنی مناسب، مانند کلاه ایمنی، زانو بند، آرنج بند و مچ بند استفاده کنید.

در مکان‌های امن و مناسب اسکیت کنید.

به تدریج سرعت و مسافت اسکیت خود را افزایش دهید.

از اسکیت در شرایط نامناسب آب و هوایی، مانند بارندگی یا یخبندان، خودداری کنید.

 اسکیت یک ورزش جذاب و مفید برای افراد در سنین مختلف و با شرایط جسمانی گوناگون است. اگر به دنبال یک فعالیت ورزشی لذت‌بخش و مفید هستید، اسکیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

چگونه هنگام اسکیت سواری ایمن بمانیم؟

برای ایمن ماندن در حین ورزش اسکیت، پوشیدن لباس محافظ مناسب مهم است. برای شروع، همیشه باید از کلاه ایمنی استفاده کنید، زیرا این به محافظت از سر شما در صورت سقوط کمک می کند. همچنین استفاده از پدهای زانو و آرنج ایده خوبی است که مفاصل شما را از هرگونه برآمدگی یا خراش محافظت می کند. همچنین باید مطمئن شوید که کفش اسکیت شما به خوبی جا افتاده اند.با پیروی از این نکات ساده، می توانید با خیال راحت از تمام سرگرمی ها و مزایای اسکیت غلتکی بدون نگرانی در مورد صدمه دیدن لذت ببرید.

علاوه بر این، مهم است که همیشه در مکان‌های مناسب که به خوبی نگهداری می‌شوند، اسکیت کنید که از چوب‌ها و دیگر زباله‌هایی که می‌توانند خطرآفرین باشند، ایمن باشید. سایر نکات ایمنی عبارتند از: پرهیز از اسکیت زدن با سرعت زیاد، آگاهی از محیط اطراف خود و دانستن محدودیت های خود در هنگام فعالیت بدنی.

اگر به دنبال کسب اطلاع در رابطه با بهترین اسکیت های غلتکی کودکان نوپا هستید به این صفحه مراجعه کنید. 

اهمیت نگهداری از اسکیت

اگر شما یک اسکیت باز مشتاق هستید، پس اهمیت نگهداری اسکیت های خود را در شرایط خوب می دانید. این نه تنها عمر آنها را افزایش می دهد، بلکه تجربه اسکیت روان تر و ایمن تری را برای شما فراهم می کند.

در اینجا برخی از وظایف نگهداری اسکیت وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

چرخ ها را بررسی کنید: با گذشت زمان، چرخ های اسکیت شما ممکن است فرسوده، ناهموار یا حتی ترک بخورند. نگاهی دقیق به هر چرخ بیندازید تا مطمئن شوید که هنوز در شرایط خوبی هستند. اگر متوجه هر گونه مشکلی شدید، وقت آن است که آنها را جایگزین کنید.

پیچ‌های شل را ببندید: بعد از استفاده مکرر، پیچ‌های روی اسکیت‌های شما ممکن است شل شوند. هر پیچ و مهره را بررسی کنید و در صورت نیاز سفت کنید تا از هرگونه لرزش یا ناپایداری در حین اسکیت جلوگیری شود.

اسکیت را تمیز کنید:  اسکیت می‌تواند کثیفی را جمع‌آوری کند که منجر به سرعت کمتر و رانندگی خشن‌تر می‌شود. از یک پاک کننده و روان کننده برای تمیز کردن و نگهداری اسکیت خود برای سواری نرم تر استفاده کنید.

توقف انگشت پا را بررسی کنید: اگر به اسکیت داخل سالن علاقه دارید، توقف انگشتان پا برای توقف و چرخش سریع بسیار مهم است. بند انگشتی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز در جای خود محکم است و به درستی کار می کند.

برای اسکیت های تعطیلات تابستانی آماده شوید: با گرم شدن هوا، بسیاری از مردم اسکیت های خود را برای تفریح ​​در زیر نور آفتاب بیرون می برند. اگر می‌خواهید در فضای باز اسکیت کنید، چرخ‌های بیرونی را برای سواری نرم‌ تر روی سطوح مختلف مانند بتن یا آسفالت تغییر دهید.

با رعایت این وظایف تعمیر و نگهداری اسکیت، می‌توانید برای سال‌های آینده از اسکیت‌های غلتکی خود لذت ببرید.

اگر به دنبال بهترین پیست اسکیت غرب تهران هستید همین حالا با آکادمی اسکیت حسن قراگوزلو تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *