تصویر-آموزش-اسکیت-به-کودکان-9485

آموزش اسکیت به کودکان

آموزش اسکیت به کودکان

برای آموزش اسکیت به کودکان به کدام پیست اسکیت غرب تهران باید مراجعه کرد؟ چگونه اسکیت سواری را به کودک آموزش دهیم؟ خیلی از والدین در زمان مراجعه به پیست اسکیت حسن قراگوزلو در رابطه با آموزش اسکیت به کودکان خود این سوالات را می پرسند، اگر شما هم به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

اگر به دنبال یک فعالیت سرگرم کننده و هیجان انگیز برای معرفی کودک خود هستید، چرا به او اسکیت سواری را آموزش ندهید؟ این فعالیت نه تنها راهی عالی برای فعال و سالم ماندن کودکان است، بلکه به بهبود تعادل و هماهنگی بدن نیز کمک می کند.

مراحل آموزش اسکیت به کودکان

قبل از هر اقدامی، باید لوازم ایمنی اسکیت را برای کودکان کوچک خود آماده کنید. این شامل محافظ مچ دست، پد زانو، پد آرنج، محافظ دهان و کلاه ایمنی است. به آنها نشان دهید که چگونه اینها را به درستی بپوشند و با آنها در مورد اهمیت استفاده از آنها برای اسکیت کردن ایمن صحبت کنید.

علاوه بر این، شما باید برای آنها اسکیت های غلتکی متناسب با سن آن ها تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که آن ها را متناسب با سن انتخاب کرده اید و به درستی متناسب با آنها هستند. اسکیت های آموزشی برای پسر بچه های 5 ساله با بچه های 3 ساله تا 4 ساله متفاوت است.

علاوه بر این، اگر بتوانید یک سطح فرش شده برای تمرین کودکان خود پیدا کنید، بهتر است. جدا از اینکه برای اسکیت سواری بسیار ایمن تر است، سطح نرم،  به آنها اعتماد به نفس بیشتری می دهد.

تصویر-آموزش-اسکیت-به-کودکان-9485

به آنها طرز قرارگیری درست را آموزش دهید

وضعیت صحیح وضعیت کلیدی برای ایمن ماندن و تفریح در حین اسکیت است. بنابراین، مهم است که کودک شما آن را به درستی انجام دهد.

از آنها بخواهید در حالی که زانوهای خود را کمی خم کرده و پایین آورده اند به جلو خم شوند. علاوه بر این، پاهای آنها باید به اندازه عرض شانه باز باشد.

سپس، تا زمانی که نیاز دارند وضعیت بدنی خود را تمرین کنند، به آنها زمان بدهید. آنها باید صاف بایستند و چند بار متوالی به حالت اسکیت مناسب روی بیاورند. این به آنها کمک می کند تا به موقعیت مناسب عادت کنند و حفظ تعادل خود را در اسکیت های غلتکی آسان تر می کند.

در چند بار اول، اگر تعادل خود را از دست دادند، باید آنها را بگیرید. با این حال، هنگامی که آنها به اندازه کافی اعتماد به نفس پیدا کردند، به آنها نشان دهید که بازوهای خود را دراز کنند تا ثبات خود را بازیابند.

به آنها بیاموزید با اسکیت راه بروند

قدم بعدی در آموزش اسکیت زدن به کودکتان این است که به او کمک کنید چگونه با اسکیت راه برود.

در حالی که پاهایشان هنوز به اندازه عرض شانه باز است و زانوهایشان هنوز خم شده است، به آنها نشان دهید که یک پا را بالا بیاورند و یک قدم به جلو بردارند و به دنبال آن پای دیگر باشند. کودک شما باید این روند را تا زمانی که احساس راحتی کند تکرار کند.

مهم است که به آنها یادآوری کنید که پاهای خود را به شکل V نگه دارند، زیرا این به آنها کمک می کند تا پایدار بمانند. برای کمک به حفظ تعادل بهتر، به آنها یادآوری کنید که وزن آنها باید همیشه روی پاشنه هایشان باشد، به این معنی که اگر احساس می کنند تعادل خود را از دست می دهند می توانند پایین تر چمباتمه بزنند.

بیشتر بخوانید:

معرفی انواع اسکیت

تاثیر اسکیت بر روی رشد و قد کودکان

به آنها بیاموزید که سر بخورند

در آموزش اسکیت به کودکان، سر خوردن یکی دیگر از مهارت های ضروری است که کودک شما باید اسکیت زدن را به راحتی بیاموزد. خوشبختانه، مانند سایر مهارت های اسکیت، آنها می توانند با تمرین بر آن مسلط شوند.در بهترین کلاس اسکیت در تهران  این موارد آموزش داده می شود.

به آنها آموزش دهید که قدم های تدریجی به جلو بردارند و روی یک پا بغلتند تا حرکت خود را از دست بدهند. سپس، آنها باید به پای دیگر سوئیچ کنند.

هنگامی که آنها بر این امر مسلط شدند، آنها را تشویق کنید تا با فشار دادن پای عقب خود، روی پای جلویی خود به جلو سر بخورند. فراموش نکنید که به آنها یادآوری کنید که برای جلوگیری از واژگون شدن، پای دیگر خود را هنگام سر خوردن بلند کنند. از آنها بخواهید بازوهای خود را طوری خم کنند که انگار در حال دویدن هستند تا بهتر بتوانند تعادل خود را حفظ کنند.

همانطور که کوچولوی شما سر می‌خورد، به او نشان دهید وزن خود را به یک طرف منتقل کند. با انجام این کار، خواهند دید که بدنشان به طور طبیعی به پهلو می چرخد. از آنها بخواهید این کار را از هر دو طرف امتحان کنند تا زمانی که چرخش آنها محکم تر و سریع تر شود.

به آنها بیاموزید که متوقف شوند

اکنون زمان آن فرا رسیده است که به کودک خود یاد دهید که چگونه روی اسکیت های غلتکی خود، توقف کند.

ابتدا از آنها بخواهید در حالی که اسکیت های خود را در یک موقعیت موازی نگه داشته اند به آرامی سر بخورند. سپس، نشان دهید که چگونه به جلو خم شود و با اطمینان پایه انگشت پا را در زمین فرو کند. این کار آنها را کند می کند و در نهایت آنها را متوقف می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *